معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در ارائه خدمات راهداری نگاه ما باید نگاه ملی باشد واز انحصار‌ها خارج شویم.

خدمات راهداری با نگاهی ملی و دور از انحصار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر یک روزه خود به همدان افزود: نگاه ما باید ملی باشد از انحصار‌ها خارج شویم و با ایجاد امکانات راهداری و ماشین آلات بیشتر برای استفاده در جای جای کشور تلاش کنیم.

او با اشاره به اینکه انجام امور راهداری بر همه ما واجب و حفظ و اجرای همه جنبه‌ها با هم در شرایط فعلی دشوار است گفت: وظیفه ما این است که شرایط تسهیل در انجام امور را برای استان‌ها مهیا کنیم.

اکبری بیان داشت: در حال حاضر تلاش ما در ستاد فراهم کردن شرایطی است که موانع اداری کمتر شده و امور به شکلی روان انجام شود و با توجه به مواجهه کشور با مشکلات فعلی باید راه‌حل‌هایی را برای ارائه خدمات مناسب و عبور از سال جاری بیابیم.

او اضافه کرد: در خصوص ابنیه، امور راهداری، ایمنی و سایر وظایف این بخش باید اتفاق نظر داشته و دست به دست هم، با پذیرش مسئولیتی متعهدانه از کمترین اعتبار بیشترین بهره را ببریم.

معاون راهداری سازمان افزود: اقدام مهمی که باعث شناخته شدن فعالیت‌های راهداری برای مردم و مسئولین است، بهره گیری از IT در بخش راهداری است چرا که با نداشتن اطلاعات جامع فعالیت‌های این بخش ناشناخته می‌ماند.

اکبری با تاکید بر ثبت صادقانه و تکمیل آیتم‌های نرم افزار تهیه شده ادامه داد: اگر اطلاعات ما دقیق و صادقانه باشد ما را در رسیدن به اهداف بالاتر یاری خواهد کرد.

او هدف از ورود به آی تی را تکمیل دیتا‌های مختلف برای مشخص شدن امور راهداری بیان کرد و و با تاکید بر دقت بر تکمیل آیتم‌ها، یادآور شد: تجمیع اطلاعات صادقانه در این نرم افزار علاوه بر اشراف کامل بر ایجاد دانش کار‌های راهداری، موجب شفافیت امور، برای کسب اعتبارات لازم نیز خواهد شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.